måndag, december 27, 2010

♥ Dag 27 – Min favoritplats.

♥ Dag 27 – Min favoritplats.

Det är enkelt. Det är mitt hem.
Jag är en riktigt hemma-råtta. Att bara vara så enkel som möjligt. Inte behöva göra mig iordning speciellt. Ha kraven på mig att smycka upp mig, sminka mig och se sådär "perfekt" ut som man ska vara nuförtiden.
Jag förstår inte tjejer som måste sminka sig högt och lågt och fixa till sina frisyrer till max fast de bara ska vara hemma. Eller när de ska träffa sina vänner. Ska man inte kunna vara lite mer naturlig då?
Jag älskar även åka hemifrån, men när jag kommer hem så mår jag som allra bäst.
Mitt hem är min borg. Så är det. Här kan jag vara mig själv. Behöver inte anstränga mig att vara på något speciellt vis.
Så min absoluta favoritplats är att vara hemma.

Mitt hem. Taget april 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar