fredag, november 23, 2012

14år som mamma idag. Grattis till min förstfödda dotter!

19år gammal var jag när första plusset på stickan kom. Trots P-piller så kom hon. Jag hann fylla 20år när hon förändrade hela min värld. Jag hade blivit mamma. ♥
Det var väl ingen direkt som trodde jag skulle klara mig..? Ung mamma fast i ett dåligt förhållande. Utan jobb, nyss slutat gymnasiet. Levde på soc. Framtiden såg väl kanske inte så ljus ut då.
Idag för 14år sedan föddes hon, min första dotter. Mitt första barn. Välskapt och vacker var hon. Helt perfekt.
14år.
Hur kan tiden ha gått så fort? Är hon så stor redan? Är jag så gammal? ;-)
14år har jag varit mamma. Känns som om jag har vart det hela mitt liv!

Födelsedagsbarnet är ute med sina vänner som har bjudit henne på bio och McDonalds. Tänk att ha sånna vänner :-) Varje år gör de så för varandra dessa tjejer. Fint.
Blev så rörd när hennes kompisar skickade sms till mig i förmiddags och undrade om de fick ta med Nathalya direkt efter skolan på bio.


Så vacker!
Nathalya är en fantastisk tjej! Ett stort varmt hjärta har hon. En tjej som bryr sig om alla och tror det bästa om alla.
En fantastisk storasyster som är så duktig med sina småsyskon. Duktig med alla barn är hon och alla barn gillar henne med. Hon har så många bra och fantastiska egenskaper! Det bästa med henne är att hon är hon. Hon är Min dotter och jag får lov att vara hennes mamma. Inte alltid en bra mamma men jag hoppas att hon kan se förbi det så vi kan ha en fantastisk relation även när hon sakta men säkert går mot vuxenvärlden.


Älskad storasyster 

Grattis på din dag älskade Nathalya! Jag hoppas du kan se dig själv i spegeln och förstå vilken fin och härlig människa du är! Perfekt precis som du är!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar