lördag, mars 02, 2013

Gnällbloggen uppdaterad!

De senaste dagarna har värken blivit värre, huggen i ljumskar och bak i skinkorna fler. Nästintill varje steg är en plåga!
Jag orkar helt ärligt inte gå nästan 3 veckor till! Och med min tur så blir det väl övertid!
Fogarna värker nu mer. Det har vart lite lugnare ett tag men nu.. Jag orkar inte ha ont mer!!!
Jag längtar så extremt mycket efter vår lille nu. Om man kunde få igång värkar med tankekraft hade jag legat på förlossningen nu.
Jag känner mig oduglig som bara ligger ner dagarna i ända. Vet att jag borde inte känna så men det är inte lätt.
Dagarna blir ljusare och solen tittar fram mer nu! Det piggar upp och jag verkligen längtar ut!!!
Snälla bebis kom till oss nu!!!
På måndag går jag in i v38. Då är bebis färdigbakad enligt alla konstens regler.

Så nu är gnällbloggen blivit uppdaterad med lite mer gnäll ;-)
Tack för att ni läste även denna gång :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar