torsdag, april 09, 2009

Gissningsleken :-)

Måste tillägga till er som inte vet att vi KANSKE vet att det är en kille i magen. Men vi vet inte 100% jag tyckte mig se en liten snopp när det var Rutin UL.
Jag är beräknad till den 2-3 juni så man har lite att utgå ifrån.

Kika gärna på magbilderna jag har lagt in här så har ni lite hum om hur magen ser ut med :-D

Idag, skär torsdag så slutar Robert tidigare.. gör han iofs varje torsdag men det känns lite extra skönt idag då vi alla e hemma! Saknar honom så!
Sen är han ledig fredag lördag söndag och måndag.. om han nu inte behöver jobba extra. Det kommer han säkert behöva, men det tar vi då isf.
Vädret är lite mulet men det känns som det kan spricka upp!

Vi ska även på 80års kalas idag :-) Ingen jag känner men e man bjuden så kan man ju alltid kika in huvudet och säga grattis! ;-)

Nu ska jag duscha och göra oss iordning så ska vi åka och äta lite tårta :-D

Hörs senare!

1 kommentar:

  1. Vi är supernöjda med syskonvagnen! Det ENDA negativa är att det är väldigt liten varukorg undertill - men i övrigt är den toppen! :) Kram

    SvaraRadera