söndag, juli 11, 2010

Resedrömmar

Snart är det dags! Endast 3 dagar kvar, ett arbetspass och sedan bär det av till Öland!
Torsdag morgon sitter vi i bilen på väg.. En spännande resa, på flera sätt ;-)
Hoppas det kommer gå bra med barnen, det är första gången vi reser i bilen så länge :-)
Vad mer har jag att berätta.. inte så mkt faktiskt.

Ser fram emot en del roliga saker som kommer framöver. Som att jag ska börja sälja WILLVIN saker. Så ni med småbarn och gravida boka in en träff med mig så kommer jag hem till er och visar dessa härliga produkter! Så får ni chansen att känna och klämma och se för er själva hur fina och bra de är! Saker som man bara måste ha för sig och sitt barn! :)

Måndag imorgon och hemma utan bil. Jaja jag är van men det känns ändå rätt trist. Hur klarade man sig utan bil innan?? ;-) Nu är det som när man sitter här hemma utan så är det just då man bara MÅSTE åka iväg. Känslan säger så iaf ;)

Jag hoppas verkligen att vi hinner måla här innan vi åker. En sån lättnad det skulle vara, att ha det gjort! Men som med allt så tar det tid. Tid som inte finns, utan det blir till att göra det när luckor hittas. Och det är ju inte så att det finns folk på kö utanför för att hjälpa till heller. Vare sig med barnen eller med renoveringen. Så det blir att göra allt själv med alla barn hemma.
Men det går framåt om än sakta :)

Nu blir det härligt lugnt resten av kvällen. Jag ska inte göra någonting jag inte behöver.. hmm eller jo, hänga upp tvätten jag tvättade tidigare men sen så!

Det är den SISTA matchen i fotbolls vm nu! Halleluja säger jag bara!! Äntligen är den skiten är över! Sen är det ju så klart nått annat som börjar men men,, den dagen den sorgen.
Nu är jag iaf glad att detta tar slut!

Ha en så sval härlig kväll ni kan i värmen.

Glöm nu inte snälla rara ni att klicka på reselänken och bild-länken.

Jag skulle VERKLIGEN behöva komma bort.. långt bort. Ladda upp mina batterier och få ro.
För det är jag värd må ni tro!! Imorgon är sista dagen för resetävlingen så klicka på! Från alla datorer ni har och mobilen! ;-) kom igen :-D


På en sån här strand vill jag ligga.. utan en massa jobbiga turister. Bara sola och dricka massa goa drinkar och ta det sååå lugnt man kan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar