fredag, september 14, 2012

Bakar bebis.. ♥ familjen växer!

Nu är hemligheten ute, för våra allra närmsta. Sedan får detta bli en chock för alla vänner och bekanta och alla andra där ute ;-)
Vi väntar smått och den lille/lilla är beräknad komma till oss någon gång i mars!! Vi är så glada och lyckliga! :-D
Chock kanske det inte blir för alla då vi har velat ha en till ett bra tag. Men det har inte vart rätt tillfälle för en till.
När vi tillslut bestämde oss att nu var det dags så gick det rätt fort.  När vi fick den glädjande nyheten så fick vi strax efter jobbiga nyheten att Roberts företag som han var delägare i skulle gå i konkurs. Riktigt jobbigt och en en tid av oro följde. Nu är det tur att R är så himla driven och envis så det har trots detta gått riktigt bra!
Han och ett par andra bestämde sig att satsa i ett nytt och nu har de startat ett nytt bolag och är i full gång att börja bygga upp ett nytt företag. Det ser ljust ut och nu kan vi sakta börja andas igen efter att ha haft en riktigt tuff tid. Det är alltid lite osäkert med ett nytt företag men jag tror på honom och deras kapacitet och tror att detta kommer gå bra! De har redan fått en hel del ordar som de snart kan börja med. Idag kommer svaret om de får den lokalen de har ögonen på. Vi hoppas och håller tummarna!!

Hur mår jag då? Jo jag mår bra! Har haft riktigt ont i ryggen i en vecka nu men ska jobba imorgon är det tänkt och jag hoppas att det kommer gå bra. Jobbar hela dagen 7-22 så vi får väl se hur ryggen mår efter detta pass!
Annars har jag haft det sedvanliga illamåendet (riktigt jobbigt!) och tröttheten som tillhör. Vikten går upp här men kan väl inte säga att jag har fått någon gravidmage än utan jag ser bara allmänt tjock ut ;-)
Annars mår jag väl som vanligt. Känner att jag måste äta varannan timme, för jag har fått någon sjuk typ av hunger som sätter in titt som tätt.

♥Bebis mår bra i magen och den växer som den ska! :-)♥
Lilla grodan chillar så sött ♥



Alla ni som har den ena åsikten efter den andra om vad NI tycker om huruvida vi är dumma eller inte för att skaffa oss en till, behåll gärna era åsikter till er själva. Ärligt talat så bryr jag mig inte alls om det.  :-) Och kommer ni med dumma kommentarer så förväntar er lika dumma svar tillbaka. ;-)
Vi lever vårt liv och ni ert. Jag talar inte om för andra hur jag tycker att de ska leva sitt liv.
Så fortsätt gärna med att göra det NI kan för att ERT liv ska vara så bra det kan. Precis som vi gör med vårt. :-)

Vi är i alla fall glada och längtar så efter vår nya familjemedlem. ♥♥ 

 



5 kommentarer: