lördag, september 15, 2012

Inget långpass, ryggvärk!

Det blev ingen långpass för mig på jobbet idag :-((
Klarade bara av första passet till tre sen fick det bli hemgång. Vet inte hur detta ska gå men jag får ta upp detta med en barnmorska och se om jag kan få tid till läkare. Vet ju inte om det kan vara Foglossning?? (såhär tidigt?') eller något annat med ryggen.
Nu ligger jag i sängen med mina små busfrön och tittat på barnprogram. Värk i ryggen men det är bättre än att gå, stå och sitta upprätt iaf.

På måndag kväll ska jag jobba igen. Om nu ryggen tillåter det. Jag hoppas verkligen det! Vill inte vara sjukskriven!!

M&M är så söta! Hela tiden ska de klappa magen och de frågar hur stor är bebisen nu? Hur lång tid är det kvar nu.. Ojojoj det blir en låååång väntan för de! ;hearts& ;-)
Meja tyckte att min mage va redan tjockare än tidigare! Haha Jaa tjock är den allt! ;-))

1 kommentar:

  1. Jobbigt att du redan har så ont. Och jodå, visst kan det vara foglossning redan nu. Jag känner av den nästan från dag ett... Tror det var nånstans runt v10-12 jag var till läkaren första gången när jag väntade Emilia...

    Och än en gång, ett jättestort grattis!!!!!

    SvaraRadera