söndag, september 23, 2012

Trött mamma borde träna! Letar efter kakel..

Gud va jag är dålig på att skriva! Men sanningen är den just nu att jag har jobbat en hel del och jag har bara inte orkat att anstränga mig att skriva.
Började skriva på ett inlägg i förrgår men sen så bara försvann ALLTING!! Såå frustrerande och jag hade skrivit en hel del med.. tappade såklart suget och la ner allting.

Ryggen har vart bättre dessa dagar men inte helt bra. Har ont i benet när jag går.. (ischjas?) eller hur det nu stavas.
Jag är smått snurrig och förvirrad emellanåt men tycker mig dölja det rätt bra?! ;-)
Jag är hungrig och vill äta varannan timme.. inte så bra för vikten som bara rusar raketfart uppåt!! :-(
Men det är väl inget att göra åt det.. Jo äta bättre vore väl bra. Men fan att karaktären är så jävla dålig på mig!!!!
Jag SKA ta mig i kragen och träna lite lätt. Måste bara komma in i rutiner so fungerar med allt. Robert har en hel del att göra med allt vad ett nytt företag innebär så det är inte så lätt att få ihop allt. Men jag ska ha börjat innan bebis pluppar ut! Det är ett som är säkert! ;-)

Söker efter kakel till köket som vi ska ha. Hade först tänkt att ta ett parti sånt vanligt kakel (vitt) som vi har hemma redan. Då hade det ju vart gratis ;-) Men jag tycker det är så tråkigt då jag ser det som badrumskakel. Det är ju sånt 15x15 kakel som finns i nästan vartenda badrum.
Men nu är jag ute efter ett vitt blankt kakel som ser ut som tegelsten..? Hittar inga priser någonstans.
Någon som har en bra sida att rekommendera där jag kan hitta sån kakel? Gärna så det finns en butik att gå till, inom Göteborgs/Uddevalla området.

Näe det blir inget långt inlägg denna gången. Är så trött! Har jobbat extra denna veckan + att jag har jobbat helgen nu. Fortsätter imorgon, jobbmöte på tisdag, jobb på onsdag. Ledig torsdag. Sedan jobb igen på fredag.  Så nu blir det snart läggdags för mig. Först dusch och sedan slänger jag mig i sängen och glor på tv innan jag somnar.

Ha det toppen tills vi hörs igen!
Natti natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar