tisdag, september 18, 2012

Trött och huvudvärk..

Idag är jag trött, trött , trött!!! Vaknade med huvudvärk och trots piller så har den inte försvunnit! Typiskt! Har inte fått tid att vila heller då mina små är hemma idag. Jag jobbar kvällen så jag hoppas på ett lugnt pass på jobbet.
Har fått tag i lite grejer här hemma som inte blivit gjort på ett par dagar.
Dammsugning, moppat golv och tagit tag i tvätt som växer med väldans fart!
Nu i skrivande stund håller jag på att steka "lite" pannkankor med. Det blir ett lass så alla får.
Tänkte ta med några till jobbet med så jag har lite middag med mig. Äter ju inget direkt när jag kommer hem så sent. Slutar 22.

Idag känns ryggen bättre trots att det fortfarande värker när jag håller på och grejar. Hoppas det är på väg att vända nu! Köpte ett foglossningsbälte igår (eller vad det nu heter). Hoppas den hjälper. Igår så tyckte jag att ryggen blev lite bättre men ist så kom en nerv(?) i kläm och det värkte i benet ist?!

Igår fick chefen veta att jag är gravid. :-) Hon var väl lite chockad till att börja med. Trodde väl inte att jag skulle få fler barn, men efter en stund så lät hon iaf glad och grattade. Känns skönt att hon vet så jag slipper tänka på det. Kändes lite pirrigt att säga det då jag nyligen börjat där. Men nu känns det helt ok!Om några veckor är det dags att börja tänka på att söka havandeskapspenning/ledighet.
Tiden går fortare än vad man tror! :-)

Hoppas jag får vila lite efter pannkaks-stekandet. Det dunkar i min skalle!

Ha en bra tisdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar