söndag, november 18, 2012

Julpyntskänslor! & lite gnäll ;-)

Läser här på morgonen hur andra har börjat sakta men säkert ta fram julljusstakarna och julgardiner :-)
Måste erkänna att jag med är väldigt sugen!! Har varit det sen en vecka eller två tillbaka. :-)
Jag ska se om jag inte ska ta fram grejerna iaf och se vad vi har :-) kanske slänger jag upp en duk och nått ljus? :-) vi får se.
Jag älskar julpynta och stämningen som kommer med den. Jag älskar julen!
Tog fram två gamla lökar jag hade under diskhon i skåpet sen förra julen. Började vattna de lite och nu har långa gröna blad börjat växa upp! Tror dock jag tog ut de lite för tidigt för den ena har börjat hänga lite. Två Amaryllis va det. Får se om det kommer någon blomma..?

Vill köpa ett härligt Yankee Candle ljus med juldoft! Så det doftar härlig jul hemma hela tiden!
Har blivit så sugen på baka hela tiden med! Synd bara att kroppen säger ifrån.

Igår värkte det som f-n och jag undrade hur 17 jag ska orka 4 månader till med detta?! Klarar av det gör man ju så illa tvunget. Men att ha ont hela tiden mer eller mindre gör ju en lite knäpp!


Sen vill jag passa på att gratta min älskade "gamla" vän L.E som fyller år idag! Som jag önskar att du bodde nära oss! Då kunde vi ses oftare! Saknar dig och våra samtal!! Jag älskar dig trots att vi så sällan hörs av. Puss å kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar