onsdag, november 14, 2012

En bra morgon!

Morgonen startade rätt bra. Inte så ont som igår och små barn som va snälla mot sin mamma ;-)
Idag känns det bättre i ryggen. Höfterna är nog också lite bättre men det känns när jag går.
Jag får försöka påminna mig om att inte börja göra massa saker som jag brukar bara för att jag känner mig något bättre.
Passade iaf på att sätta på en maskin efter mycket om och men när jag hade lämnat M&M på dagis. Så jag inte springer upp och ner i trappan för mycket.

Nu blir det en kopp kaffe och lite frukost och sedan får jag tvinga mig att vila lite. Får se om jag känner att jag klarar av att åka till Stenungsund och köpa vinterjacka till Nathalya. Kräsen som hon är med dyr smak så lär det inte bli lätt! Men jacka behöver hon och en budget att hålla oss till. Hoppas det går smärtfritt! ;-)

Nu en kopp kärlek och lite Start :-)
Kram på er därute :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar